Belépés
kohlinka.blog.xfree.hu
Lehet, hogy fentről többet látni, de a jajszó már nem hallatszik olyan élesen. Szendrei Klaudia
1958.03.07
Offline
Profil képem!
Linktáram, Blogom, Képtáram, Videótáram, Ismerőseim, Fecsegj
Megújul a djuice
  2009-04-09 12:22:25, csütörtök
 
   
 



Média és marketing, április 9.

"Túl cool" volt eddig a djuice
Idősebb és átlagosabb közönséget céloz a jövőben Magyarországon a Pannon fiataloknak szóló márkája, az eddig ,,túl cool" djuice arculatot is cserél. Hamarosan mobilos közösségi szolgáltatások és fizetős zeneletöltési lehetőség is indulnak.

Úgy tűnik, véget ért az SMS Bandikkal és Mobiltornákkal fémjelzett korszak a 430 ezer ügyfelet számláló djuice-nál. A Pannon fiataloknak szánt márkája a jövőben érettebben és idősebbekhez szeretne szólni.

A szolgáltató kedden sajtótájékoztatón mutatta be az egyetemisták internetezési szokásairól készített kutatását, egy új ,,hívd-a-haverokat-olcsón" ajánlatát és a markánsabb régi logót váltó új, kristályt formázó emblémát. Azonban mint Morten Saugnes, a djuice magyarországi igazgatója és Haakon Dahl, a djuice globális kreatívügynökségének vezérigazgatója a Kreatívval megosztotta, nem pusztán arculatváltásról van szó, de a stratégia és a márka megváltozásáról is.

Egyszerűen túl cool
,,Érettebb hangot szeretnénk használni" - összegezte a kommunikációs irányváltást Morten Saugnes a Merlin Színházban tartott sajtótájékoztató után, az udvaron ülve.

,,A djuice eddig a véleményvezérekhez beszélt, és nem a teljes célcsoporthoz. Ezzel talán túl célzottak voltunk, ennél most szélesebb körhöz szeretnénk szólni" - magyarázta. ,,Néha egyszerűen túl cool volt a kommunikációnk, és emiatt az átlagos fiatalok nem tudtak kapcsolódni a márkához. Volt, hogy túl extrémek voltunk, elmentünk a coolság irányába ahelyett, hogy inkább relevánsak lennénk. Úgyhogy most újrapozicionáljuk a márkát."

A 15-25 éveseknek szóló márka fő célcsoportja mostantól a 20-22 éves diákok lesznek, és ehhez a djuice-t is hozzáöregítenék. A szlogen például ,,Beszélj. Klikkelj. Mozdulj rá!"-ra változik, és idősebbek lesznek a reklámokban megjelenő szereplők is. ,,Gyerekesnek lenni mindig veszélyes, mert egy gyerekes márka senkinek sem vonzó, különösen nem 18-25 éveseknek" - csatlakozott a magyar igazgatóhoz Haakon Dahl, a djuice globális vezető kreatívügynöksége, az oslói Kitchen Leo Burnett vezérigazgatója is. (A szakemberrel külön interjút is készítettünk.)

A fenti arculatváltó szpotok és az új logó mellett a megújulás első jele a djuice City nevű ,,élménymegosztó" microsite, amelyen az odalátogatók kevésbé ismert tippeket oszthatnak meg arról, mi mindent lehet kezdeni a városokban - belvárosi folyóparti piknikektől kezdve olyan strandokig, ahova be lehet lógni éjszakánként. Az oldal egyben a djuice CSR-tevékenységének is része, ugyanis a látogatók városaiban önkéntes munkával megoldható problémákat vagy fejleszthető dolgokat lehet felvetni rajta, a legjobbak mögé pedig a márka is odaáll.

A magyar kreatívügynökség, a Leo Burnett Budapest és a Carnation online ügynökség együttműködésében született oldal a logónál is jobban mutatja a korábbi koszosabb és alternatívabb arculattal való szakítást. A beküldött tippeket egy rikítóan élénk, rajzfilmszerű Flash-város buborékjaira kattintgatva kell levadászni. (Ez amennyire játékosnak tűnő ötlet, annyira zavaró is, ugyanis lehetetlen város, újdonság vagy bármi szerint keresni a beküldött dolgok között, ami vastagon a visszatérő használat ellen szól.)

A djuice City ötlete a négy új márkapillér egyikére épül: ezek a városi élet mellett az oktatás, a sport és a zene lesznek, a márka üzenete pedig mostantól - a globális vonalnak megfelelően - az: ,,a jó dolgok itt történnek" (,,good stuff happens here").

Közösségi dolgok mobilon
A djuice-t elsősorban önálló, teljes értékű márkaként, és nem a Pannon csalibrandjeként fogják fel, így a szolgáltatásokban is változtatnának a márka jelentésén. ,,Immár nem csak hangszolgáltatást és olcsó sms-eket kínálunk, de az adatszolgáltatások révén olyan termékeket is, ami igazán találkozik a fiatalok igényeivel" - mondta Morten Saugnes, arra a sajtótájékoztatón bemutatott prezentációra utalva, amely a magyar egyetemisták körében vizsgálta az internetezési szokásokat, és nem túl váratlan módon arra jutott: sokat blogolnak, képmegosztanak és chatelnek valamilyen módon.

A most megjelenő adatcsomagok mellett ez azt is jelenti, a djuice hónapokon belül maga is valamiféle mobilon elérhető közösségi/médiamegosztó szolgáltatást indítana. ,,Ha meg tudjuk győzni őket, hogy ezeket a szolgáltatásokat egyre inkább a mobiljukon vegyék igénybe, az bevételi lehetőséget jelent számunkra" - mondta Morten Saugnes, de a részletekről egyelőre nem akart beszélni.

Az még nem dőlt el, hogy a jövőbeli közösségi valami elérhető lesz-e valahogyan nem djuice-osoknak, vagy pusztán a márka ügyfelei között szeretnék felfuttatni. Az viszont biztos, hogy merész módon fizetős szolgáltatásként indítanák el. ,,Nagyon érdekes terveink vannak a következő hónapokra, csak nem szeretnénk minden szolgáltatást egyszerre elindítani, mert túl sok mindent zúdítanánk az ügyfelekre. De a szolgáltatások egy részét már kipróbáltuk más piacokon, és nagyon jól működnek a modelljeik" - helyezkedett optimista álláspontra a djuice hazai igazgatója.

Fizetős zeneletöltés Kalózisztánban
A mobilmárka fizetős zeneletöltési szolgáltatást is indítana, és a márka képviselői igyekeztek meggyőzni a Kreatív újságíróját arról, hogy ez nem hamvába holt ötlet a merev szerzői jogi szervezettel megvert és árérzékeny magyar piacon. ,,Dűlőre kell jutnunk az Artisjusszal, tudom. De vannak működő megoldásaink más országokból" - bizakodott Morten Saugnes. A konstrukcióról csak annyi sejthető, hogy szintén havi előfizetési díja lesz, de hogy mindezért korlátlan vagy havi limitált számú zeneszám járna, és hogy ezek letölthetőek lennének-e, vagy csak az előfizetés ideje alatt meghallgathatók, arról egyelőre nincs döntés.

,,Működni fog" - igyekezett a Kreatív kételyeit eloszlatni Haakon Dahl is. ,,Norvégiában most azt látjuk, hogy a fiatalok sokkal érzékenyebbek az illegális letöltések ügyében, mint akár csak néhány éve voltak. Kezdik megérteni, hogy a zenészek nem fognak megélni abból, ha ingyen adják a zenét. Eléggé érdekes trend."
Nézze meg az új szpotokat a Kreatív Online-on

Forrás: Egypercesek
 
 
0 komment , kategória:  Marketing  
Címkék: csalibrandjeként, kreatívügynökség, arculatváltásról, szolgáltatásokat, sajtótájékoztató, szolgáltatásként, tevékenységének, hozzáöregítenék, vezérigazgatója, meghallgathatók, megváltozásáról, szolgáltatások, élménymegosztó, képmegosztanak, kalózisztánban, mobiltornákkal, konstrukcióról, változtatnának, kommunikációnk, magyarországon, rajzfilmszerű, célcsoporthoz, médiamegosztó, kommunikációs, magyarországi, zeneletöltési, alternatívabb, internetezési, érzékenyebbek, szolgáltatást, prezentációra, helyezkedett, adatcsomagok, egyetemisták, éjszakánként, kattintgatva, jövőben Magyarországon, eddig „, jövőben érettebben, szolgáltató kedden, egyetemisták internetezési, markánsabb régi, djuice magyarországi, djuice globális, márka megváltozásáról, kommunikációs irányváltást, udvaron ülve, djuice eddig, teljes célcsoporthoz, átlagos fiatalok, coolság irányába, 15-25 éveseknek, Morten Saugnes, Haakon Dahl, Merlin Színházban, Kitchen Leo Burnett, Burnett Budapest, Kreatív Online-on,
Új komment
Kérjük adja meg a TVN.HU rendszeréhez tartozó felhasználónevét és jelszavát.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak kommentet,
amennyiben még nem rendelkezik TVN.HU hozzáféréssel: Klikk ide!
Felhasználónév:
Jelszó:
Kérem írja be a baloldalon látható számot!
Szöveg:  
 
Betűk: Félkövér Dőlt Kiemelés   Kép: Képbeszúrás   Link: Beszúrás

Mérges Király Szomorú Kiabál Mosoly Kacsintás haha hihi bibibi angyalka ohh... ... buli van... na ki a király? puszika draga baratom... hát ezt nem hiszem el haha-hehe-hihi i love you lol.. nagyon morcika... maga a devil pc-man vagyok peace satanka tuzeske lassan alvas kaos :) bloaoa merges miki idiota .... sir puszika
 
 
Félkövér: [b] Félkövér szöveg [/b]
Dőlt: [i] Dőlt szöveg [/i]
Kiemelés: [c] Kiemelt szöveg [/c]
Képbeszúrás: [kep] http://...../kep.gif [/kep]
Linkbeszúrás: [link] http://tvn.hu [/link]
ReceptBázis
Bulgur gombával és csikemellel...
Epres túrótorta
Mákos-almás süti
Lazac édesköményes-citromos rizottóval
Részeges nyúl
Sült hekk
Zöldséges, tepsis krumpli
Cukkinis, padlizsános egytálétel
Pirított gomba sárgarépával
Sajttal töltött gomba
még több recept
Tudjátok ?
Belétünk a Sárkány évébe, béke vagy nagyobb háború vár ránk?
Még zöld a chili paprikám, ha beviszem a lakásba tovább fejlődik?
Tényleg hasznos gyógynövény a csalán?
Mi a teendő a novemberi Rododendron bimbóval?
Az álmoknak valóban van jelentése?
még több kérdés
Blog Címkék
Őrangyalod, ha vigyáz rád...  Facebookon kaptam  próbáljuk ki az őszinteséget  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam  A keserű igazság  A Föld napja  Beney Zsuzsa  Föld napja április 22  Facebookon kaptam  Gaál Viktor gondolata  Föld napja április 22  Facebookon kaptam  Föld napja április 22  Föld napja április 22  Mosolyogtál már ma?  Bella István: Zsoltár  A föld szépségéért  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam  A Föld napja  Önmagaddal nem lehetsz elégede...  Facebookon kaptam  Próbálkozni kell ahhoz,  Ez a jó az alvásban.  Gondolatok az életről és szere...  Föld napja április 22  A fenyő nem szép fa, (...)  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam  Beney Zsuzsa - Tavasz  Környezetvédelem  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam  Ünnepelj csak  Két ember becsülete  Különös!  Semmit ne higgy el  Szent György napi hiedelmek, s...  Szent György nap  Jó éjszakát  Facebookon kaptam  Idézetek a barátságról  Facebookon kaptam Krisztina b...  Facebookon kaptam  Szép Ernő - Virágzó akácfák  Esti kép  A lelki élet nem arról szól, ....  Facebookon kaptam Gizike bar...  Búzaszentelés  Muratáj  képre írva  Facebookon kaptam  Paul David Tripp Április 25  Facebookon kaptam  A könnyek összegyűjtése  Facebookon kaptam  Az idő elsodorja létezésünk  Szent György nap  képre írva  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam Krisztinától  Bella István: Zsoltár  Kellemes esti időtöltést  Facebookon kaptam Cs Ildikótól  Facebookon kaptam  William Shakespeare idézet  Facebookon kaptam  Ahogy emelkedik a rezgés...  Gondolatok az életről és szere...  William Shakespeare idézet  Facebookon kaptam  A könnyek összegyűjtése  A Gömb  Viharban csak az a fa marad ál...  Amit átélünk,  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam Krisztinától  Facebookon kaptam  Beney Zsuzsa  Minden gyerek jó.  Lábad nyomát megőrzi a föld.  A legnagyobb hiánycikk manapsá...  Április 22. a Föld napja,  Naplemente  Ázzal aki csak szép  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam  Beney Zsuzsa - Sirató  Esti kép  Szép estét kedves látogatóimna...  Facebookon kaptam  Szép estét kedves látogatóimna...  Facebookon kaptam  Facebookon kaptam 
Bejegyzés Címkék
jövőben Magyarországon, eddig &#8222, jövőben érettebben, szolgáltató kedden, egyetemisták internetezési, markánsabb régi, djuice magyarországi, djuice globális, márka megváltozásáról, kommunikációs irányváltást, udvaron ülve, djuice eddig, teljes célcsoporthoz, átlagos fiatalok, coolság irányába, 15-25 éveseknek, 20-22 éves, szlogen például, reklámokban megjelenő, gyerekes márka, magyar igazgatóhoz, oslói Kitchen, szakemberrel külön, fenti arculatváltó, megújulás első, djuice City, odalátogatók kevésbé, városokban &#8211, oldal egyben, látogatók városaiban, legjobbak mögé, magyar kreatívügynökség, korábbi koszosabb, beküldött tippeket, rikítóan élénk, beküldött dolgok, visszatérő használat, városi élet, zene lesznek, márka üzenete, globális vonalnak, djuice-t elsősorban, márka jelentésén, fiatalok igényeivel&#8221, sajtótájékoztatón bemutatott, magyar egyetemisták, internetezési szokásokat, most megjelenő, djuice hónapokon, szolgáltatásokat egyre, mobiljukon vegyék, bevételi lehetőséget, részletekről egyelőre, jövőbeli közösségi, márka ügyfelei, viszont biztos, következő hónapokra, djuice hazai, mobilmárka fizetős, márka képviselői, merev szerzői, konstrukcióról csak, előfizetés ideje, fiatalok sokkal, illegális letöltések, csalibrandjeként, kreatívügynökség, arculatváltásról, szolgáltatásokat, sajtótájékoztató, szolgáltatásként, tevékenységének, hozzáöregítenék, vezérigazgatója, meghallgathatók, megváltozásáról, szolgáltatások, élménymegosztó, képmegosztanak, kalózisztánban, mobiltornákkal, konstrukcióról, változtatnának, kommunikációnk, magyarországon, rajzfilmszerű, célcsoporthoz, médiamegosztó, kommunikációs, magyarországi, zeneletöltési, alternatívabb, internetezési, érzékenyebbek, szolgáltatást, , ,
2024.03 2024. április 2024.05
HétKedSzeCsüPénSzoVas
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Blog kereső


Bejegyzések
ma: 0 db bejegyzés
e hónap: 11 db bejegyzés
e év: 51 db bejegyzés
Összes: 7247 db bejegyzés
Kategóriák
 
Keresés
 

bejegyzések címeiben
bejegyzésekben

Archívum
 
Látogatók száma
 
  • Ma: 2332
  • e Hét: 9805
  • e Hónap: 16046
  • e Év: 68312
Szótár
 




Blogok, Videótár, Szótár, Ki Ne Hagyd!, Fecsegj, Tudjátok?, Receptek, Egészség, Praktikák, Jótékony hatások, Házilag, Versek,
© 2002-2024 TVN.HU Kft.